جاسازی مواد مخدر در لباس نوزاد

سردار رحیم جهانبخش امروز در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس است و در این راستا طرح‌های مختلفی در قالب مبارزه جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اماکن تفریحی از وجود فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی اطراف مدارس و محیط‌های آموزشی، مقابله جدی با کشت مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کنترل جدی محورهای مواصلاتی استان و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در عملیات‌های مشترک گفت: طی هفته اخیر یک باند قاچاق مواد مخدر خانگی کشف و منهدم شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا باند چهار نفره خانوادگی مواد مخدر با یک دستگاه سواری ۴۰۵ شناسایی، دستگیر و از این متهمان هشت کیلو هروئین و سه کیلو ماده مخدر شیشه کشف کنند.

سردار جهانبخش همچنین از کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در زنجان خبر داد و گفت: پس از محرز شدن قاچاق مواد مخدر توسط شخصی که در قالب پوشش مسافرت خانوادگی، قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان را داشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک دستگاه برلیانس که در پوشش خانوادگی در اتوبان زنجان – قزوین در حال حرکت بود، در ورودی شهر زنجان متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند.

سردار جهانبخش گفت: در بازرسی از این خودرو ۳۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که در کنار البسه فرزند نوزاد خود قرار داده بود کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروهای توقیفی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه میزان دستگیری در حوزه مواد مخدر طی سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است، تصریح کرد: افراد دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی همچنین از کشف ۲۵۲ کیلوگرم ماده مخدر«گُل»  در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: سال قبل میزان کشف این ماده مخدر ۷۸ کیلوگرم بود که امسال افزایش قابل توجهی داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.