ورود هیأت آمریکایی به ریاست کوشنر به تل آویو

به نقل از النشره، اعضای یک هیأت آمریکایی امروز دوشنبه وارد تل آویو می‌شوند. ریاست این هیأت آمریکایی را «جرد کوشنر» داماد و مشاور «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، برعهده دارد.

بر اساس این گزارش، «آوی برکوویچ» فرستاده ویژه ترامپ نیز کوشنر را در این سفر همراهی می‌کند. هیأت مذکور قرار است با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «بنی گانتز» وزیر جنگ، «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه و شماری دیگر از مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کند.

طبق آخرین اخبار منتشرشده هیأت‌های آمریکایی و اسرائیلی قرار است روز سه شنبه با اولین پرواز مستقیم از تل آویو به سمت رباط راهی کشور مغرب شوند. مقامات کشور مغرب به تازگی اقدام به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی کرده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین اقدام مغرب در عادی سازی روابط با تل آویو را محکوم کرده‌اند. این گروه‌ها با صدور یک بیانیه اعلام کردند که مغرب باید از ریاست کمیته قدس وابسته به سازمان همکاری اسلامی کنار گذاشته شود. در این بیانیه آمده است: توافق سازش با رژیم صهیونیستی به مثابه از پشت خنجر زدن به امت اسلامی بوده و خیانت به فلسطین و بیت المقدس به شمار می‌رود.

در همین حال، «محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در این ارتباط، تصریح کرده بود: عادی‌سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی خنجری از پشت به ملت فلسطین بود. عادی‌سازی روابط به مثابه هدیه به دشمن صهیونیستی بخاطر جنایات علیه ملت فلسطین است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.