تمرین پرسپولیس در دوحه+ تصاویر

تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اگلا در دوحه قطر آغاز شد.

*بازیکنان ساعت ۱۵ با دو دستگاه اتوبوس هتل را به مقصد محل تمرین، ترک کردند و چند دقیقه قبل از آغاز تمرین، به کمپ اگلا رسیدند.

* کار با توپ در دستور کار قرمزپوشان قرار گرفت و بازیکنان در گروه‌های چند نفره، چالش‌های مختلفی را انجام دادند و با هم توپ را روی هوا نگه داشتند و با شوخی و خنده این برنامه‌های پیش از تمرین را انجام دادند.

*یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند.

* بخش بعدی تمرین، انجام بازی آقاوسط بود که در سه گروه به اجرا در آمد و یحیی گل محمدی هم در یکی از گروه‌ها حضور داشت و کری خوانی بالایی بین سرخپوشان شکل گرفته بود و بازیکنان با روحیه و شاداب بودند.

* بخش‌های بعدی تمرین هم پاسکاری تحت فشار، تمرین گلزنی از راه‌های مختلف همین طور فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی بود.

* بازیکنان با آمادگی کامل در این تمرین حاضر بودند و تمرین هم در هوای مطبوع دوحه برگزار شد. تمرین امروز حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید.

* سرخپوشان امروز تمرینات جدی و تحت فشاری را به نمایش گذاشتند. بعد از پایان تمرین هم، بازیکنان بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز سرد کرده و با اتوبوس‌های اردو، به سمت هتل بازگشتند.

* رغبتی و علیپور اعضای هیات مدیره و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز در محل تمرین حضور داشتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.