پیام تسلیت لاریجانی و کدخدایی در پی درگذشت آیت الله یزدی

متن پیام علی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم مجاهد و پارسا آیت الله حاج شیخ محمّد یزدی رضوان الله علیه موجب تاثر و تالم گردید. این عالم بزرگوار از مبارزان راه دشوار انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بود و در  عرصه‌های مهمی همچون  مجلس شورای اسلامی،  قوه قضاییه، مجلس خبرگان رهبری،  شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با خلوص تمام نقش‌آفرینی کرد.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)،  رهبر معظم انقلاب اسلامی ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و به ویژه خاندان گرامی  ایشان، و به آحاد ملت علی الخصوص مردم شریف استان قم ،  روحانیت عظیم الشأن و همه‌ ارادتمندان و شاگردان  آن مرحوم تسلیت می گویم و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

واکنش توئیتری کدخدایی

همچنین سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی با اشاره به درگذشت آیت الله یزدی نوشت: شجاعت و صراحت او در دفاع از حق و احکام اسلامی زبان زد همگان بود.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی در پی درگذشت آیت الله یزدی نوشت: عالم پارسا و دردآشنای اسلام و انقلاب حضرت آیت الله یزدی به ملکوت اعلی پیوست. شجاعت و صراحت او در دفاع از حق و احکام اسلامی زبان زد همگان بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.