توضیحات جانشین فرمانده کل سپاه درباره پرونده ترور شهید فخری زاده
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر انتقام از عوامل و آمران ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.

سردار علی فدوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اصغر زارعی در مصاحبه با صدا و سیما، هشدار داد: ما حتما در نخستین فرصتی که کفایت کننده و پاسخمان درخور باشد در این باره اقدام می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از پیشرفت در بررسی پرونده ترور شهید محسن فخری زاده و اعلام نتایج آن در اسرع وقت خبر داد.

سردار علی فدوی گفت: ما حتما در این پرونده جلو می‌رویم و نهاد‌های ذیربط مختلف از اطلاعات سپاه، سپاه حفاظت و وزارت اطلاعات شبانه روز در حال بررسی این پرونده هستند.

وی تاکید کرد: حتما و در اسرع وقت در برنامه‌ای زنده، بنده یا یکی از مسئولان دیگر نتایج این بررسی‌ها را تبیین و از پیشرفت‌ها در این زمینه به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

سردار فدوی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به دستگیری عوامل دخیل در این جنایت وجود دارد؟ گفت: شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست ها، خبیثان کمک کننده‌ای را هم به کار می‌گیرند و این خبیثان گاهی مواقع متاسفانه نام ایرانی هم باید برایشان به کار گرفت؛ کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند که باید شناسایی و معرفی شوند که این کار را می‌کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده گفت: ما حتما در نخستین فرصتی که کفایت کننده باشد و جواب ما در خور باشد اقدام می‌کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.