واکنش زیدان به شایعه اخراج از رئال مادرید

نتایج ضعیف رئال مادرید در هفته های اخیر باعث شده انتقادات از زین الدین زیدان افزایش یابد و ختی شایعاتی در مورد اخراج این سرمربی فرانسوی نیز منتشر شده است. زین الدین زیدان در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل سویا حضور یافته و مدعی شد رئال مادرید بارها تجربه قرار گرفتن در چنین شرایط دشواری را داشته است.

زین الدین زیدان گفت: "من  نه به عنوان بازیکن، نه به عنوان مربی و نه به عنوان یک شخص انسانی غیرقابل جایگزین و مصون از گزند نیستتم. من اینجا هستم و می خواهم تا آخرین روز زندگی کنم. این شرایط من بوده و اوضاع اینگونه است.

وقتی برنده نمی شوی شرایط اینطور می شود. انتقادات طبیعی است، اما طرز تفکر من را تغییر نخواهد داد. لحظات دشوار دیگری نیز وجود داشته است و من  با احساس قدرت می توانم راه حل هایی پیدا کنم. آنچه می خواهیم این است که یک بازی خوب ارائه دهیم.

ما شرایط را دانسته و می خواهیم رقابت کنیم. این فرصت دیگری برای تغییر شرایط است و من به بازیکنانم اعتماد دارم. می دانم که شرایط پیچیده است و ما بارها چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. مهمترین موضوع این است که فردا مقابل سویا امتیاز بگیریم. ما یک بازی بزرگ مقابل یک حریف بسیار خوب داریم و من به بازی هایی از این دست علاقه دارم.

من کاملا باور دارم که از حمایت باشگاه برخوردارم. وقتی در یک بازی می بازیم نمی توانم خوشحال باشم، اما می دانیم کجای کار قرار داریم. خوش شانسم که برای این باشگاه می جنگم و این کاری است که تا روز آخر انجام خواهم داد.

آنچه بازیکنان می خواهند این است که رقابت کنند و آنها همیشه عشق خود را به من نشان داده اند، اما این مهمترین هدف نیست. من هم بازیکن و هم سرمربی رئال مادرید بوده ام و تاریح این باشگاه را می دانم. باید در کنار یکدیگر و یک مسیر باشیم و ما بی شک رو به جلو حرکت خواهیم کرد."

امکان بازگشت سرخیو راموس: "ما هرگز در مورد سرخیو راموس ریسک نخواهیم کرد و من نمی خواهم هیچ مشکلی برای بازیکنان مصدوم رخ دهد. ما فردا خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد و من ترجیح می دهم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم."

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.