رسانه عراقی: پاسخ ایران به ترور فخری زاده دردناک خواهد بود

این شبکه تلویزیونی عراق امروز پنجشنبه در گزارش خود به دانشمند صنعت دفاعی ایران پرداخت و گفت: محافل صهیونیستی و استکبار جهانی شبانه روز همه توانمندیهای انسانی و علمی، ماهوارها، پهپادها و زمین و هوا و دریا را به کار گرفته اند تا جلوی کشورهای  جهان سوم را در پیشرفت و برتری علمی بگیرند؛ چه برسد به ایران که خط مقاومت و مقابله سرسختانه با آمریکا و اسرائیل به شمار می رود.

این گزارش افزود: انگشت اتهام در این ترور به سمت سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی نشانه رفته است و این اولین باری نیست که چنین تروری صورت می گیرد زیرا قبلا نیز در عملیات مشابهی علیه دانشمندان ایرانی صورت گرفته بود.

به گفته شبکه الاباء، هدف از این ترورها به چالش کشیدن و فشار بر ایران و همه کشورهای حامی محور مقاومت در منطقه با بکارگیری مزدوران و جاسوسان در سطوح و تشکیلات مختلف است که برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی یا آمریکا کار می کنند.

این شبکه افزود: دشمن از همه برگه های خود از طریق محاصره اقتصادی و فشار بر کشورها برای همکاری نکردن با ایران یا از طریق اجرای ترورها استفاده می کند لذا نبرد تمام عیاری وجود دارد و همه احتمالات وارد است. اما پاسخ ایران در زمان مناسبت، به طور قطع، دردناک خواهد بود و منافع و پایگاههای آمریکا و اسرائیل در معرض دید ایران قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.