مهلت ثبت نام آزمون ارشد پیام نور تمدید شد

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در مهلت تمدید شده،می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای نوبت بیست و یکم، روز جمعه ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند که از روز سه‌شنبه ۱۴ تا روز پنجشنبه ۱۶ بهمن با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. 

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org مراجعه کرده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.