تولد ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا در نیشابور

دکتر محسن عظیمی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با رعایت مردم و ایجاد محدودیت‌ها سیر صعودی مبتلایان به کرونا متوقف شده، اما این بدان مفهوم نیست که بعد از پایان محدودیت مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا با عدم رعایت موارد بهداشتی دوباره همان مشکلات گریبان‌گیرشان می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان ۲۲ بهمن از ۲۴۰ نفر به ۲۰۰ نفر کاهش یافته است، ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قطعا شاهد روند نزولی مبتلایان خواهیم بود.

وی در خصوص فراخوان دعوت به همکاری کارشناسان پرستاری در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور، تاکید کرد: ما در نیشابور به عنوان زیرساخت‌های کلان مدت کسری زیادی داریم، اما اگر نیروهایی که فراخوان دادیم برای همکاری بیایند و همچنین ساختمان معاونت بهداشت مرمت و تغییر کاربری داده شود، زیرساخت مطلوبی برای وضعیت کنونی کرونا داریم، البته امیدواریم که در زمستان بحران نداشته باشیم.

عظیمی‌نژاد افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون ۱۰ نوزاد مبتلا به کرونا از مادر مبتلا به کرونا متولد شده است که متاسفانه دو تا از آن‌ها فوت شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.