رئیس کل دادگستری استان تهران: تروریست‌ها را مجازات می‌کنیم

محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس دادگستری استان تهران طی پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

متن پیام رئیس دادگستری استان تهران بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و صدیقین

دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته‌ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور «سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده» و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت نموده و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهد نمود.

در همین راستا و در اجرای دستور ریاست معزز قوه قضائیه، ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد که گزارش این اقدامات توسط سخنگوی محترم قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

والعاقبه للمتّقین

محمد جواد حشمتی مهذب / ‌رئیس کل دادگستری استان تهران»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.