فرمانده نیروی زمینی ارتش: امنیت مردم خط قرمز ارتش است

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار خراسان ‌رضوی در مشهد گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماموریت‌های خود علاوه بر تامین امنیت به آسایش مردم نیز نگاه ویژه‌ای داشته ‌است.

او افزود: به این منظور سعی شده است به موضوعات دیگری از جمله راه‌های روستایی و کمک به ساخت خانه‌ های بهداشت در نقاط مرزی نیز توجه شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروزه برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی سرباز اکتفا نمی‌شود بلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد و کنترل مرزها  آمده است.

حیدری همچنین در بازدید از پروژه ۸٠٠ واحدی منازل سازمانی ارتش در مشهد بیان کرد: بنا به امر رهبر معظم انقلاب باید در جبهه ساخت منازل سازمانی نیز مجاهدت کنیم.

او توجه به عمران در نیروی زمینی و معیشت کارکنان این نیرو را از سفارشات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: فعالیت‌های اقتصادی کشور مرهون امنیتی است که به وسیله نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.

او با اشاره به ضریب اطمینان امنیتی کشور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر جا که ماموریت داشته، علاوه بر نقش امنیتی خود، برای مرزنشینان نیز منشاء خدمات بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.