عذرخواهی عجیب فکری به خاطر اظهاراتش: نمی بخشم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از کسانی که باعث شدند من آن جملات را بعد از بازی با فولاد به کار ببرم و آبرویم به آن شکل برود نمی‌گذرم.

محمود فکری بعد از بازی استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک تک بازیکنان استقلال. در بازی های اول چون هنوز هماهنگی به وجود نیامده لازم است که ۳ امتیازها را کسب کنیم

وی افزود: بعد از بازی سخت مقابل فولاد نیاز بود بازی امروز را ببریم. با توجه به بازی بسته حریف کار کمی برای ایجاد فرصت سخت شد ولی در ۱۵ دقیقه نیمه اول و دوم بازیکنان ما خوب کار کردند. هم نیمه اول و هم نیمه دوم پنالتی‌هایی برای ما رخ داد ولی باید ببینیم کارشناسان داوری چه نظری دارند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اگر دقت می کردیم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم البته مهم ۳ امتیاز های اول است که باید کسب کنیم.

فکری در خصوص اینکه مدعی شده بود بعد از بازی امشب درباره بازی با فولاد صحبت می‌کند عنوان کرد: شما بازی امروز را دید که ما فضای بدی را برای تیم ماشین سازی ایجاد نکردیم.نباید این فضای ایجاد شود که باعث شود هر دو تیم به هم بی حرمتی کنند تا خدای ناکرده حرفی از طرف کسی زده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم نباید دنبال این داستان‌ها باشیم، فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و اینکه یکدیگر را تحریک یا به هم توهین کنیم اصلا کار جوانمردانه ای نیست. کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم. برخی افراد دنبال تحریک افراد هستند تا از دیگران فیلم بگیرند و پخش کنند. امیدوارم با این نفرات برخورد شود، البته بابت حرف‌هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط تیمش عنوان کرد:بازی در هفته های اول خیلی سخت است اما بازی به بازی بهتر می‌شویم و ان شاالله شاهد بازی های پرگل تری از استقلال باشیم. جا دارد بابت این برد از بازیکنان تیمم تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه اگر کاشته میلیچ گل نمی‌شد بازی صفر بر صفر تمام می‌شد عنوان کرد: اگر قرار باشد کاشته نزنیم، کرنر نزنیم و ... بازی ها همه مساوی می‌شود. در همه دنیا بیشتر گل‌ها روی ضربات ایستگاهی است. در هفته های اول نتیجه گیری خیلی مهم است که از نظر امتیازگیری عقب نباشیم. همین که بازیکنانم تلاش کردند که ۳ امتیاز را بگیریم از این بابت راضی هستم و ان ‌شاالله از هفته های بعد شاهد دیدارهای پرگل‌تری خواهیم بود.

فکری در خصوص حواشی بعد از بازی با فولاد گفت: حق هر تیمی است که در یک فضای سالم فوتبال بازی کند. فوتبال یک ورزش کاملا جوانمردانه است. در درجه اول از داور چهارم و ناظر بازی گله دارم که نباید این فرصت را به حریف بدهند که آنها از دقیقه اول بازی فحاشی کند. بعد از آن هم تا حرفی زدیم بلافاصله فیلم گرفتند و آن را پخش کردند. داور و ناظر بازی نباید اجازه بدهند کسی به این راحتی توهین کند. از همان ابتدای بازی به آقای خلیفه سلطان و داور چهارم تذکر دادم که نیمکت حریف مسموم رفتار می کند و نباید به آنها اجازه این کار را داد.

وی ادامه داد: حتی از سالهای گذشته هم شرایط اینگونه بوده که هر تیمی با فولاد بازی می کند تحت فشار مباحث روانی هستند و مرتب تحت فار نیمکت هستند. این کار ناپسندی است که من به کسی توهین و او را تحریک کنم اما از وی فیلم بگیرم و پخش کنم. ما مسلمان و شیعه علی(ع) هستیم، کجای قرآن گفته آبروی یک انسان را ببرید؟ همه ایران محمود فکری را می شناسند و می‌دانند من چه اخلاقی دارم. اینکه  وسط یک بازی «اجی مجی لاترجی» می‌کنند یا چیزهایی به درون دروازه حریف می‌ریزند کار درستی است؟ نمی‌دانم ما با این رفتارها به کجا بر می گردیم؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: من چند روز پیش به سالگرد مراسم زنده یاد پورحیدری رفتم، در قطعه نام آوران افراد پرافتخاری هستند که همه آنها کلی افتخار آفرینی کردند اما حالا  زیر خروارها خاک خوابیدند، در این بین یک عده می‌خواهند آبروی فکری را ببرند که چه شود؟ مگر منِ محمود فکری کم جام دیده‌ام؟ نیمکت فولاد و استقلال کم بازی ملی به خودش دیده یا جام دیده که بخواهیم هر کاری کنیم که ۳  امتیاز را بگیریم؟ خانواده من و خودم یک هفته است سرمان را بالا نیاوردیم چون محمود فکری چنین الفاظی به کار برده است. آیا در فوتبال دعای کمیل یا قرآن می‌خوانند؟ دوستان که اتفاقا زبانشان هم خوب است، آیا در خارج هم از این رفتارها دیده‌اند؟

فکری تصریح کرد: آیا در منطقه فنی من باید شرایط اینقدر نا امن باشد که یک عده راحت در آنجا رفت و آمد و حتی استراق سمع کنند؟ این رفتارها واقعا جای تاسف دارد، کسانی که این فضا را به وجود آوردند را نمی‌بخشم و از طرف دیگر از مردم ورزش دوست و آنهایی که آن الفاظ را از من شنیدند عذر‌خواهی می‌کنم. این عذرخواهی من از کسانی که باعث این اتفاق شدند وگرنه از آنهایی که باعث چنین فضایی شدند عذرخواهی نمی‌کنم. امیدوارم دنبال این نباشیم آبروی یکدیگر را ببریم. خدا آبروی بنده اش را دوست دارد و مطمئن باشید به بدترین شکل جوابشان را خواهند گرفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.