ماجرای دیدار سعادتمند با مدیربرنامه استراماچونی

در شرایطی که احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال پیش از این عنوان کرده بود که در ایتالیا با آندره آ استراماچونی (سرمربی سابق تی فوتبال استقلال تهران) دیدار کرده است، اما علی عابدی مربی فوتبال و فوتسال در کشور ایتالیا این موضوع را تکذیب کرد.

علی عابدی مربی فوتبال و فوتسال در کشور ایتالیا در این مورد اظهار داشت: زمانی که سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شد به دلیل اینکه از قبل با هم آشنا بودیم، او درخواست کرد جلسه‌ای را با استراماچونی برگزار کنیم.

او افزود: من از وکیل استراماچونی خواستم تا ترتیب این جلسه را بدهد، اما متاسفانه او قبول نکرد و گفتند که تنها در فیفا این موضوع برطرف خواهد شد. ما با توجه به اینکه از علاقه هواداران استقلال به استراماچونی با خبر بودیم و همچنین می‌دانستیم که استراماچونی به همکاری با استقلال تمایل دارد، با داریو کانووی دوست صمیمی استراماچونی صحبت کردیم تا به عنوان نماینده باشگاه استقلال با استراماچونی مذاکره کند.

عابدی ادامه داد: از طرف باشگاه استقلال سعادتمند، نوروزی و کاظم قیم در این جلسه حضور داشتند. ضمن اینکه من، داریو کانووی و فدریکو پاستورلو هم در جلسه حاضر بودیم. ابتدا قرار بود مسائل مالی بین باشگاه استقلال و استراماچونی برطرف شود و سپس در مورد سایر موضوعات بحث شود. استراماچونی هرگز پیشنهادات را قبول نکرد و هرگز در این جلسه حاضر نشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.