ادعای یک روزنامه صهیونیستی درباره دیدار نتانیاهو با بن سلمان با موضوع ایران
روزنامه صهیونیستی اسرائیل هایوم در بخشی از یک تحلیل درباره دلایل مرتبط با ایران در تمایل محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی علیرغم وجود مخالفت های داخلی در عربستان سعودی و در دستگاه حکومتی این کشور، نوشت: بن سلمان بسیار درباره آینده و به ویژه این که دولت جدید آمریکا[دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا] به منافع حیاتی آن آسیب خواهد زد،  نگران است. او نگران است که دولت جو بایدن به توافق هسته ای بازگشته و شرایطی را ایجاد کند که تنها منجر به افزایش تمایل تهران برای تضعیف حکومت سلطنتی عربستان سعودی شود. 

این روزنامه در ادامه می نویسد: دیدار مخفی انجام شده میان بنیامین نتانیاهو و بن سلمان در شهر جدید نیوم با پس زمینه این نگرانی ها انجام شد. ولیعهد سعودی خواستار یک جبهه واحد با اسرائیل در برابر دولت جدید آمریکا و رویکرد آن نسبت به توافق هسته ای است و بر روابط صمیمانه قبلی اسرائیل با بایدن و اطرافیانش تکیه میکند تا به او کمک کنند صفحهای جدید در روابط ریاض و واشنگتن باز کند. 

اسراییل هایوم افزود: او تمام این ها را می خواهد، بدون این که مجبور باشد پایان خطوط یک معاهده صلح با اسرائیل را امضا کند و شاید حتی سفارتی در تل آویو یا قدس باز کند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.