بن سلمان موافق اعلام خبر دیدارش با نتانیاهو بود

 پس از افشای سفر محرمانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد این کشور، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» از جزئیات جدیدی از این دیدار پرده‌ برداشت.

به گزارش شبکه «المیادین»، روزنامه یادشده به نقل از یک منبع در ارتباط با سعودی‌ها فاش کرده است که بن سلمان با انتشار خبر دیدار با نتانیاهو موافقت کرده است تا واکنش‌ها به این خبر را نظاره کند.

این گزارش در حالی است که پیشتر،‌ روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» چاپ فلسطین اشغالی به نقل از «حییم سابان»، میلیاردر صهیونیست و دوست نزدیک بن‌سلمان گزارش داده بود، ولی‌عهد سعودی به سابان گفته است که از واکنش ایران و مردم عربستان به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس می‌ترسد.

روز دوشنبه رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند، نخست‌وزیر این رژیم طی سفر به عربستان سعودی، با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد رژیم آل سعود دیدار کرده است.

پس از انتشار این گزارش، یک منبع سعودی نیز در گفت‌وگو با نشریه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» ضمن تأیید این خبر، فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ولی‌عهد رژیم سعودی درباره موضوعاتی از جمله ایران و همچنین توافق سازش میان ریاض و تل‌آویو گفت‌وگو کرده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.