چگونگی نحوه کار تاکسی‌های اینترنتی از شنبه

رضا الفت نسب درباره محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر ماه اظهار کرد: به دنبال پیگیری‌های وزارت ارتباطات، کسب‌وکارهای اینترنتی جزو مشاغل اضطراری قرار گرفت و این کسب‌وکارها می‌توانند بدون محدودیت ساعتی طی شبانه‌روز، فعالیت کنند.

وی افزود: با این وجود پیش بینی می‌شود که ترافیک خرید اینترنتی افزایش پیدا کند که در این صورت باید سرورها گسترش پیدا کنند و مردم نیز با حوصله بیشتری اقدام به خرید کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی بیان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات یک وب سرویس راه اندازی شده که به زودی بهره‎برداری می‌شود که طبق این سامانه، بیماران کرونایی شناسایی می‌شوند و رانندگان تاکسی سرویس‌های اینترنتی به این افراد خدمات نمی‌دهند.

به گفته الفت نسب در شرایط اضطراری ارائه خدمات به بیماران کرونایی، این خدمات با تشدید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ضوابط دریافت مجوز برای رانندگان تاکسی سرویس‌های اینترنتی به زودی اعلام می‌شود، همچنین فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند ۲۴ ساعته جهت ارائه خدمات و محصولات، واحدها یا انبارهای خود را بازگشایی کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی در پایان اظهار کرد: فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی، مشکلات احتمالی را به اطلاع اتحادیه برسانند تا این موضوعات در جلسات آینده پیگیری و بررسی شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.