عصبانیت ستاره آرسنال از بی‌نظمی در فرودگاه+عکس

اوبامیانگ در سال های اخیر یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بوده و در ترکیب توپچی ها بارها موفق به گلزنی شده است. مانند دیگر ستاره های بزرگ دنیای فوتبال، اوبامیانگ نیز اخیرا برای شرکت دربازی های ملی راهی اردوی تیم ملی گابن شده است، اما شرایط مطابق انتظار این مهاجم گلزن پیش نمی رود. تیم ملی گابن در رقابت های جام ملت های آفریقا در سال ۲۰۱۹ غایب بود و حالا به دنبال صعود به این مسابقات در تابستان سال بعد است. اما اوبامیانگ نیز مانند دیگر بازیکنان تیم ملی گابن ساعت ها در فرودگاه بین المللی شهر بانجول در گامبیا گرفتار شده و از این وضعیت به ستوه آمده است.

اوبامیانگ در صفحه خود با انتشار تصاویری عجیب از سردرگمی بازیکنان تیم ملی گابن مانند ماریو لمینا ستاره فولام و دیدیه ندونگ، هافبک سابق ساندرلند در فرودگاه نوشت: "چه شب خوبی در فرودگاه.  فقط می خواهم بدانم که چرا گامبیا پاسپورتهای ما را برای ساعتها نگه داشته، آیا ما گروگان هستیم یا مسئله دیگری وجود دارد؟ آیا می خواهی چشمانت را ببندی؟ می خواهم قسمت بعدی این فیلم را ببینم."

همچنین اوبامیانگ در پاسخ به اکانت یکی از هواداران که مدعی شده بود این رفتار به نوعی یک تاکتیک برای دشوار کردن شرایط تیم ملی گابن است، مدعی شد آنها حالا نسبت به گذشته انگیزه بیشتری دارند.

 

 

 

258

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.