آخرین جزییات از وضعیت جسمانی پرویز پورحسینی پس از ابتلا به کرونا

پورنگ پورحسینی درباره وضعیت پدرش که چند روزی است بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، بیان کرد: ایشان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و درحال مبارزه با بیماری هستند. سطح هوشیاری بالاست و باید منتظر باشیم که ببینیم بدن در مقابل داروها چه واکنشی نشان می‌دهد.

او با تاکید براینکه شدت ابتلا و بیماری این بازیگر جدی است، افزود:‌ پزشکان و کادر درمان بیمارستان تلاش کردند و قدرددان زحمت آن‌ها هستم، اما به هر حال این بیماری موذی و سخت است و باید دعا کنیم.

پورنگ پورحسینی که این روزها وظیفه مراقبت از مادربرزگ خود را که با پدرش زندگی می‌کند و خفیف‌تر به کرونا مبتلا شده هم برعهده دارد، تاکید می‌کند که قرنطینه و رعایت جدی پروتکل‌ها در منزل برای مادربزرگش اجرا می‌شود.

او در عین حال با وجود سختی بیماری کوید با روحیه‌ای مثبت و با اشاره به تلاش پرویز پورحسینی برای مبارزه با کرونا امیدوار است که روند درمان پدرش موثر باشد و حال او زودتر بهبود یابد.

پرویز پورحسینی متولد سال ۱۳۲۰ است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی همچون علی حاتمی، بهرام بیضایی، حمید سمندریان، مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش، داود میرباقری و کمال تبریزی ثبت شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.