بیش از ۱۳۰ نفر از محافظان ترامپ قرنطینه شدند

روزنامه واشنگتن‌پست روز جمعه با اعلام این خبر، افزود: این افراد محافظان ترامپ هستند زمانی که او سفر می‌کند که یا آزمایش آنها مثبت شده است یا در تماس نزدیک با همکارانی بوده‌اند که به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دونالد ترامپ در بحبوحه مناظره‌ها و رقابت‌های انتخاباتی با آزمایش مثبت کرونا مواجه شد اما حتی پس از بستری شدن هم دست از نقض مقررات بهداشتی برنداشت و در اقدامی نمادین با همراهی گارد حفاظتی خود در ماشینی در بسته به خیابان آمد تا به زعم خود از هوادارانش که در مقابل بیمارستان تجمع کرده بودند، تشکر کند.

او پس از مرخص شدن از بیمارستان، گردهمایی‌های انتخاباتی خود را با شدت زیادی دنبال کرد که در هیچ یک از آنها مقررات بهداشتی رعایت نمی‌شد و خودش هم ادعا می‌کرد که مصون شده است و حتی می‌تواند تک تک افراد حاضر در این گردهمایی‌ها را ببوسد.

به گفته مقامات بهداشتی ایالت‌هایی که ترامپ در آنها گردهمایی انتخاباتی برگزار کرد، وضعیت مبتلایان به کرونا افزایش داشته و شرایط آمریکا هر روز بدتر شده است.

آمریکا در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مبتلای شناسایی شده به کرونا دارد و نزدیک به ۲۴۳ هزار نفر هم در اثر بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

با اعلام باخت ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی، گفته می‌شود کاخ سفید به طور کامل مبارزه با کرونا را رها کرده و تنها به فکر جلوگیری از این باخت است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.