کشف ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی در بهاباد

«علیرضا ایزدی» در این رابطه اظهار کرد: بر این اساس یک واحد کارگاه مشروب سازی که توسط افراد غیر بومی اداره می شد شناسایی و یک نفر دستگیر و همچنین مقدار ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز به همراه آلات و ادوات تولید مشروبات کشف و ضبط و این کارگاه پلمپ گردید.

وی یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی را تهیه و توزیع مشروبات الکلی دانست و اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه دستگاه قضا استمرار در برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی بوده و در این زمینه این مجموعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

این مقام قضایی مبارزه با عوامل تولید و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و هر موردی که سلامتی و اعتقادات نسل جوان را هدف قرار داده اند، را مهم و ضروری دانست و بیان کرد: مردم بهاباد با همکاری خدمتگزاران خود در دستگاه قضا و نیروی انتظامی اجازه ارتکاب چنین جرائمی را نداده و برخورد جدی همراه با قاطعیت در انتظار مجرمان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، ایزدی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه های ذی ربط در کاهش جرم در شهرستان بهاباد، خاطرنشان کرد: با همکاری، مشارکت و تعامل تمامی دستگاه های متولی با دستگاه قضا در زمینه کاهش جرم، این مجموعه تمام تلاش و جدیت خود را در زمینه برخوردهای قانونی با تمامی جرائم، مخصوصاً در زمینه قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی انجام می دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.