سخنگوی کاخ سفید نقشه پیروزی ترامپ را ترسیم کرد

به گزارش شبکه فاکس نیوز، کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید اظهارات "رودی جولیانی"، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را که ادعا کرده بود "تقلب گسترده‌ای" در این انتخابات رخ داده، منعکس کرد.

مک‌انانی که به عنوان مشاور ارشد کمپین ترامپ نیز خدمت می‌کند، گفت: به طور ویژه، فیلادلفیا سابقه نتایج بسیار عجیب و غریبی دارد. شما در انتخابات ۲۰۱۲ میلادی ۵۹ حوزه مختلف داشتید که میت رامنی در هیچ یک از آنها دقیقا هیچ رای نیاورد که بسیار بعید و عجیب بود. شما فرد دموکراتی را داشتید که در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی به پر کردن صندوق‌های رای با آرای جعلی متهم شده بود.

وی مدعی شد: مقامات انتخابات ناظران انتخاباتی را مجبور کردند تا چندین متر دورتر بایستند و توانایی آنها را در نظارت بر روند شمارش آرا و تضمین درستی و صحت آنها محدود کردند.

مک‌انانی گفت: این شکایت نیز درباره یک نظارت آزاد و شفاف درباره آنچه در فیلادلفیا رخ می‌دهد، تنظیم شده است.   

به پنسیلوانیا و کارولینای شمالی اجازه داده شده تا ضرب‌الاجل زمان دریافت آرا را تمدید کنند. این بدان معناست که آمار رسمی برای پنسیلوانیا تا روز جمعه و برای کارولینای شمالی تا ۱۲ نوامبر مشخص نمی‌شود.

به رغم این موضوع، مک‌انانی گفت: تیم ترامپ مطمئن است که رئیس جمهوری با دست‌کم ۴۰ هزار رای در پنسیلوانیا پیروز خواهد شد.  

وی افزود: کمپین ترامپ همچنین معتقد است که آنها در آریزونا پیروز خواهند شد.

ترامپ به ۵۷.۷ درصد از ۶۰۰ هزار رای نیاز دارد که مک‌انانی معتقد است وی با حدود ۳۰ هزار رای در این ایالت پیروز خواهد شد.

مک‌انانی در پاسخ به این سوال که آیا کمپین ترامپ فکر می‌کند که ترامپ می‌تواند بدون آریزونا به ۲۷۰ رای الکترال لازم دست یابد یا خیر، گفت: صریحا باید بگویم که هر چیزی ممکن است.   

وی افزود: ما معتقدیم که راه پیروزی ترامپ در این انتخابات از آریزونا، پنسیلوانیا و جورجیا می‌گذرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.