آخرین وضعیت رابعه اسکویی بعد از ابتلا به کرونا

اسکویی که مشغول بازی در سریال «هشت آباد» با نام قبلی «نوروز رنگی» در مشهد به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان بود، چند روز قبل، از ابتلا به کرونا خبر داد و حالا هم در هتلی در مشهد دوران قرنطینه‌ را می‌گذراند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور بازیگران در پروژه‌های تلویزیونی در شرایط کرونا به ایسنا گفت: هر هفته سر پروژه ها از ما تست می‌گیرند. این نوعی بیماری است که چندان نمی توان کاری کرد. هر چقدر هم رعایت کنیم به خاطر اپیدمی بودنش باز امکان ابتلا وجود دارد و کار خاصی نمی‌توان انجام داد.

او درباره وضعیت جسمی اش پس از ابتلا به کرونا خاطرنشان کرد: خدا را شکر حالم خوب است. من کرونا را از نوع خفیف آن گرفتم. هنوز دوران قرنطینه‌ام تمام نشده است اما هر وقت تمام شود به سر کار برمی‌گردم.

اسکویی درباره طرح بیمه کرونا برای بازیگران عنوان کرد: ما وقتی در پروژه هستیم تمام هزینه‌هایمان با پروژه است. این هم خودش بیمه کرونا است دیگر چه فرقی می‌کند. آقای تحولیان، تهیه‌کننده ما آنقدر نازنین هستند که همه هزینه‌ها را بر عهده دارند.

او در پاسخ به این پرسش که شرایط کاری بازیگران در دوران کرونا چه تغییری کرده است؟ گفت: شرایط کار مثل قبل است و هیچ فرقی نکرده است. همان طور مثل قبل ۱۲ ساعتی که باید کار کنیم را کار می‌کنیم که عموما همیشه کمتر است اما ساعات کاری نسبت به قبل کرونا کمتر نشده است و این عرفی است که در سینما و تلویزیون وجود دارد.

او در پایان درباره شرایط کنونی‌اش گفت: من دور از خانواده در یک هتل قرنطینه‌ام و شرایطم سخت است اما از نظر خورد و خوراک و دارو هیچ کمبود و مشکلی ندارم.

به گزارش ایسنا، سریال نوروز رنگی به سفارش گروه فیلم و سریال مرکز امور نمایشی سیما (سیمافیلم) توسط علی مسعودی برای نوروز ۱۴۰۰ ساخته می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.