سندرز: باید «بایدن» را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

 «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر بر ضرورت انتخاب «جو بایدن» نامزد دموکرات در انتخابات روز سه‌شنبه تاکید کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ما باید جو بایدن را انتخاب کنیم چون ما نیازمند رئیس جمهوری هستیم که بر خلاف ترامپ، در راستای مقابله با این همه‌گیری به علم گوش می‌دهد.»

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا هر روز رکورد جدیدی را می‌زند و بی توجهی ترامپ به هشدار کارشناسان مبنی بر عدم برگزاری تجمع‌های انتخاباتی باعث افزایش تعداد مبتلایان در شهرهای برگزاری این تجمع‌ها شده است.

افزایش بی‌سابقه موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، ظرفیت بیمارستان‌های این کشور را به مرز انفجار رسانده است و تنها در روز گذشته (جمعه) و چهار روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، آمار روزانه ابتلا به «کووید-۱۹» در آمریکا رکورد جدید بیش از ۱۰۰ هزار مورد را ثبت کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، طبق آمار و ارقامی که کارشناسان بهداشت و درمان ایالات متحده ارائه کردند، روز گذشته (جمعه)، شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز ۹ میلیون نفر عبور کرد که این آمار در حقیقت معادل سه درصد از مجموع جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد و شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا نیز به حدود ۲۲۹ هزار نفر رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.