کشف بیش از 60 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی "، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی کالای قاچاق در انباری در حوالی خیابان جوانمرد قصاب، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: نشانی دقیق انبار شناسایی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالک کالای قاچاق در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که دو نفر مقادیری کالای قاچاق در داخل این انباری دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل انبار اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه روز گذشته تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل انبار ۵۰ هزار و ۴۲ قلم لوازم آشپرخانه و ۱۰ هزار و ۶۸۰ عدد ملحفه فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

بر اساس گزارش سایت پلیس، به گفته سرهنگ گودرزی در این رابطه هر دو مالک کالاها دستگیر و پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.