حاجی‌دلیگانی: اهانت مکرون بی‌پاسخ نخواهد ماند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)،گفت: این کار محکوم است و قطعاً مسلمانان جهان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های این شیطان دست پرورده آمریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: «مکرون» باید بداند که مسلمانان به علت این اقدام به شدت از وی خشمگین هستند و این گونه نیست که کسی به راحتی به مقدسات و شخصیت اول دنیای اسلام اهانت کند و پاسخی دریافت نکند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلمانان جهان قطعاً در جای خودش پاسخ این نوع رفتار رئیس جمهور فرانسه را خواهند داد و قطعاً اتحاد و انسجام مسلمانان در جهان می‌تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: هدف کسانی که به ارزش‌های دین مبین اسلام توهین می‌کنند چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در جهان نیست و به بیان بهتر آنان به دنبال ممانعت از نشر و گسترش اسلام هستند.

وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های بی ثمری که غربی‌ها برای جلوگیری از رشد دین مبین اسلام می‌کنند، اسلام به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نشر و گسترش یافته است و قطعاً تلاش‌های این کشورهای غربی راه به جایی نمی‌برد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.