جزییات تامین کالاهای اساسی خانوارها از زبان قالیباف

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه ۵ آبان ۹۹) با اشاره به اقدام توهین آمیز اخیر مقامات فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام (ص)گفت:  این اقدام مقامات فرانسه قلب موحدان عالم را به درد آورد آنها که کوچکترین کلمات را در قبال خود تحمل نمی‌کنند حال برای دشمنی با اسلام و تمام ادیان آسمانی زشتی و بی‌حرمتی را به نهایت رساندند و نشان می‌دهند که بویی از انسانیت، مهربانی، صلح و مودت میان انسان‌ها نبرده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌اقدامات شنیع اخیر حاکمان فرانسه را به شدت محکوم می‌کنیم و با صدای بلند می‌گوییم که نور پیامبر اسلام و پیام خداوند با این اقدامات کور، بی‌حاصل و ضد انسانی قابل خاموش کردن نیست و بی‌شک مکر دشمنان اسلام به خود آنها باز خواهد گشت.

وی افزود:‌درس پیامبر در سراسر عمر مبارک خود به همه مسلمانان حفظ وحدت کلمه، رعایت اخلاق و مهربانی با بندگان خدا بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انشاالله همه با تأسی از ایشان علاوه بر عمل به وظایف خود در مقابل مردم جوانب اخلاق را در عبارات و انتقادات رعایت کنیم و کاستی‌ها و ناکارآمدی‌ها را با هدف حل مشکلات مردم به سمت تلاش بی‌وقفه و عمل به قانون هدایت کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد:‌اطمینان دارم که همه نمایندگان محترم از این پس حرف‌هایی را که مردم به آنها می‌زنند و گله‌های مردم از مسئولین اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش برای به هر حرکت درآوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش‌های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم حمایت معیشتی از مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر تاکید کرده‌اند مجلس در گام‌های پایانی اجرایی سازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس کنند که در وسط مشکلات تنها هستند و کسی در اندیشه کوچک شدن سفره آنها نیست.

وی افزود: ‌انشالله به زودی با حفظ کرامت ملت شریف و سرافراز ایران، با همراهی مدیران اجرایی تامین کالاهای اساسی خانوارها آغاز خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.