اقدام شوکه کننده بایدن در آستانه انتخابات

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی تجمع‌های انتخاباتی خود را که قرار بود شخصا در آن حضور یابد لغو می‌کند و تا روز انتخابات از طریق ویدئو در این رویدادها حضور خواهد یافت.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای دست‌کم ۸۵ هزار و ۳۱۷ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۹ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دست‌کم ۹۳۹ نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۲۴ هزار و ۸۸۶ نفر برسد.

از سوی دیگر، در حالی که صبح امروز تست ابتلا به کرونا ۳ نفر از دستیاران «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شده بود، رسانه‌ها ساعتی پیش اعلام کردند که این تعداد به ۵ نفر افزایش یافته است.

مایک پنس گرچه رئیس کارگروه ویژه کرونای کاخ سفید است، مانند دونالد ترامپ در اغلب مواقع بدون ماسک دیده می‌شود و تجمعات بزرگ سیاسی برگزار می‌کند که در آن بسیاری ماسک به صورت ندارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.