سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره زرنگ بازی سیاسی ترامپ

در فاصله کوتاهی که تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا باقی مانده، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت الله خامنه‌ای بخش‌هایی از فرمایشات معظم له درباره خباثت آمریکایی‌ها و رؤسای جمهور آن کشور را بازنشر کرده است.

معظم له در تاریخ ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۸ و در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) فرموده‌اند: آقای رییس جمهور امریکا اخیرا گفته است : «ایران با رهبران کنونی هم میتواند پیشرف کند» معنای صحبت ترامپ این است که رهبران کنونی ایران! ما نمی خواهیم براندازی کنیم. این زرنگ بازی سیاسی است البته این حرف درست است. شرط پیشرفت این است که امریکایی‌ها نزدیک نیایند. این زرنگ بازی سیاسی این آقا، مسئولان جمهوری اسلامی و ملت ایران را فریب نمی دهد، باید امریکایی ها نزدیک نشوند. اگر واقعا رهبران و مسئولان شبانه روز مجاهدت و همدلی کنند آستین ها را بالا بزنند قطعا پیشرفت های بیشتری نصیب خواهد شد. 

رهبر انقلاب در آن تاریخ تأکید کردند: هرجا امریکایی ها پا گذاشتند یا جنگ شد یا فتنه و استثمار و استعمار شد؛ قدم امریکایی ها قدم نامبارکی است. خودمان می دانیم چگونه رفتار کنیم و کار خود را بلدیم. اما شرط پیشرفت این است آمریکایی ها نزدیک نیایند.  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.