واکنش جالب حسینی در بازی دوستانه استقلال/عکس

سیدحسین حسینی با گذر از روزهای سخت بعد از فینال جام حذفی مقابل تراکتور با انگیزه بالا و تلاش بسیار خودش را به روزهای اوج نزدیک می کند. دروازه بانی که در لیگ نوزدهم پیراهن شماره یک استقلال را برتن داشت، حالا با وجود حضور رشید مظاهری در این تیم انگیزه بالاتر هم رفته و همچنان برای حفظ جایگاه خودش می جنگد.

حسینی در تمرینات استقلال و بازی های دوستانه قبل از شروع فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است. این دروازه بان که حالا یک رقیب جدی هم پیدا کرده، با وجود پیشنهاد هایی که داشت تصمیم گرفت در استقلال بماند و به کارش در جمع آبی ها ادامه دهد. از این رو با جنگندگی بالا و تلاش بسیار برای روزهای سخت آینده خودش را آماده می کند.

حسینی در جریان بازی دوستانه امروز استقلال مقابل هوادار هم یک نیمه در ترکیب تیمش به میدان رفت و توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. او در یک صحنه که بازیکن هوادار می توانست دروازه آبی‌پوشان را باز کند، با ضربه ای آکروباتیک توپ را دور کرد تا سیوی فوق العاده داشته باشد و توانایی های فنی اش را یکبار دیگر نشان بدهد.

بی تردید با شرایطی که حسینی دارد در لیگ بیستم شاهد یک رقابت جذاب میان او و رشید مظاهری درون چارچوب دروازه استقلال خواهیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.