نرخ جدید بلیت هواپیما به زودی مشخص می شود

جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه سازمان هواپیمایی این اختیار را دارد که با تمامی ایرلاین های متخلف در خصوص گرانفروشی برخورد کند گفت: در این بخش ایرلاین ها هم وظایفشان را با سیاست های سازمان هواپیمایی تطبیق داده اند و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد خواهد شد.

جلالی همچنین درباره جلساتی که در چند روز گذشته در رابطه با قیمت بلیت هواپیما برگزار شد، گفت: فعلا مقرر شده  قیمت ها طبق روال گذشته باشد و همچنین شرکت های هواپیمایی تمامی صورت های حساب مالی سال ۹۷ و ۹۸ و ۶ ماهه ابتدای امسال را به ما ارائه کرده اند تا بررسی های لازم صورت بگیرد و بعد از بررسی های دقیق تمامی صورت حساب های مالی و درآمد و هزینه های آن‌ها تصمیم نهایی گرفته و قیمت جدید به زودی اعلام می شود.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: هدف سازمان هواپیمایی حفظ ایرلاین ها است و اگر ایرلاین ها حمایت نشوند دچار آسیب شده و سال آینده ما با کمبود ناوگان فعال روبرو خواهیم شد.

او تاکید کرد: در کشور ۱۵۰ ناوگان فعال داریم که اگر حمایت نشوند در سال آینده با مشکل روبرو می شوند. طی صحبتی که با وزیر راه وشهرسازی انجام شد ، مقرر شده  از یک طریقی دولت از ایرلاین ها حمایت کند. نرخ بلیت ها مشخص است اما باید در خصوص هزینه های شرکت ها و ایرلاین ها بررسی بیشتری شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.