گانتس درباره حمله به یک مدرسه در سوریه: اتفاق می‌افتد!

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی با شبکه "کان" این رژیم با اشاره ضمنی به اینکه تل‌آویو پشت ماجرای حمله راکتی عصر سه‌شنبه به استان قنیطره سوریه است، مدعی شد: "اسرائیل هرگز به ایران یا حزب‌الله اجازه نخواهد داد در ارتفاعات جولان مستقر شوند".

گانتس در ادامه باز هم مدعی شد: "هرگز جزئیات اینکه چه کسی شب گذشته آتش گشود، ارائه نخواهم کرد، هرگز به "مزدوران تروریست" از حزب‌الله یا ایران اجازه نخواهیم داد در مرزهای جولان موضع بگیرند و هر کاری که برای بیرون کردن آنها از آنجا لازم باشد، انجام خواهیم داد".

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه این گفت‌وگو باز هم مدعی شد: "هر کاری که برای دور کردن آنها از آنجا (جولان) لازم باشد، انجام خواهیم داد و ما واقعا و با جدیت برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم".

او از پاسخ به سوالی درباره علت حمله هوایی که طبق گزارش خبرگزاری "سانا"ی سوریه در آن یک مدرسه در روستای الحریه واقع در حومه شمالی قنیطره هدف قرار گرفته، خودداری کرد و گفت: "هر چیزی اتفاق می‌افتد"!

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) پیشتر اعلام کرده بود، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به یک مدرسه واقع در حومه شمالی قنیطره حمله کردند، دشمن اسرائیلی نزدیک ساعت ۱۲:۰۵ بامداد با یک راکت مدرسه‌ای در روستای الحریه را هدف قرار داد، این حمله تنها خسارات مالی برجای گذاشت.

از سوی دیگر وزیر جنگ این رژیم گفت: سیاست‌مان را در قبال غزه تغییر داده‌ایم و اکنون هیچ چیز بدون پاسخی که نیازها و ملاحظات ما تعیین می‌کند، باقی نمی‌ماند، اهمیتی ندارد که یک بالن آتش‌زا باشد و یا یک راکت، ما به همه چیز پاسخ خواهیم داد و در مورد هیچ چیزی سازش نخواهیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.