یک مرد جوان به خاطر ترامپ دست به خودکشی زد

همیشه افرادی که از زندگی ناامید می‌شوند و یا خواسته‌ای دارند که دیگران به خواسته‌شان توجه نمی‌کنند دست به خودکشی می‌زنند. این افراد معمولا می‌خواهند با فردی که باعث این ناراحتی و ناامیدی در آن‌ها شده است صحبت کند.

یک مورد عجیب به تازگی رخ داده‌است که فردی که قصد کشتن خود را دارد، او می‌خواهد در آخرین دقایق زندگی خود با رئیس جمهور کشورش صحبت کند.

یک مرد جوان آمریکایی که خواستار صحبت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بود، زندگی خود را به خطر انداخت. این مرد جوان از کف بالکن ساختمان برج ترامپ در شیکاگوی آمریکا توسط یک طناب معلق شد. پلیس تایید کرد که این جواناقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از سقوط خود انجام داده است. پلیس افزود: برخی از نیروهای پلیس در تلاش بودند این جوان ۲۰ ساله را ترغیب به پایین آمدن کنند و همچنین از تردد در زیر برج جلوگیری کردند.

تلاش‌های پلیس تاکنون موثر نبوده است و این جوان برخواسته‌ی خود پافشاری می‌کند. گویا تنها راه حل این مسئله به دست خود ترامپ است و تنها او می‌تواند با صحبت به این جوان او را متقاعد کند که پایین بیاید. باید دید که ترامپ وقت خود را برای نجات این جوان صرف می‌کند یا همانگونه که جان دیگر انسان‌ها برای او مهم نیست، جان او نیز برایش مهم نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.