خبر خوشی که فرمانده نیروی زمینی ارتش به سربازان داد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه گفت: امروز خوشایند سازی محیط سربازی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است و نخبگان علمی که طرح هایی برای ارتقای آمادگی رزمی نزاجا ارائه کنند از جایگاه خاصی برخوردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، شایسته سالاری و عدالت محوری استوار است افزود: تعریف عملیاتی از ولایت محوری یعنی تمام سرمایه ها، اعتبارات، توانمندی های مادی و معنوی در نزاجا و باید در مسیری هزینه شود که آن برنامه و هدف، ریشه در یکی از بیانات مقام معظم رهبری داشته باشد و گرنه حرام است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تعریف فرماندهی اظهار داشت ؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ در فرماندهی جوهره رهبری وجود دارد، نباید فکر کنیم که کار ما صرف نظامی گری است، شما فرماندهان علاوه برآموزش فعالیت نظامی باید هدایت گری کنید، یعنی به زیر مجموعه خود کاملا اشراف داشته و آنها را در مسیر درست هدایت کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نخبه های علمی کشور که جوانان آینده ساز کشور عزیز ایران اسلامی هستند در طول سال برای طی دوره سربازی در مرکز آموزش ۰۱ حضور خواهند یافت، که ما در نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی در جهت ارتقای سطح علمی و رزمی استفاده خواهیم کرد و این عزیزان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان از طرح های نخبگان در حوزه  ارتقا آمادگی رزمی بازدید و بر تکمیل و بهره برداری آنها در نیروی زمینی تاکید کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.