حضور بدون ماسک ترامپ در گردهمایی انتخاباتی

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب به رقابت های انتخاباتی بازگشت و در نخستین گردهمایی تبلیغاتی در ایالت فلوریدا پس از بهبودی از بیماری کرونا شرکت کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ در حالی بار دیگر از عملکرد خود در مدیریت ویروس کرونا دفاع کرده است که نظرسنجی ها نشان می دهد اختلاف وی با بایدن بیشتر شده و شانس کمتری برای پیروزی در انتخابات نوامبر دارد.

ترامپ دوشنبه شب در گردهمایی انتخاباتی در سنفورد ایالت فلوریدا شرکت کرد، این نخستین برنامه انتخاباتی وی از ۶ برنامه‌ای است که قصد دارد طی هفته جاری در آن شرکت کند.

ترامپ این بار هم حاضر به استفاده از ماسک نشد. این در شرایطی است که هزاران نفر از طرفداران ترامپ نیز بدون رعایت فاصله اجتماعی شانه به شانه یکدیگر ایستاده بودند و اکثر آنها ماسک بر چهره نداشتند.

ترامپ بارها به بهبودی خود از بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: پزشکان می گویند که من در برابر این ویروس مصون شده‌ام. من احساس قدرت زیادی می کنم.

حضور ترامپ در این گردهمایی انتخاباتی در حالی است که تنها ۳ هفته فرصت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نوامبر باقی است. ترامپ تلاش زیادی را آغاز کرده است تا روند تحولات انتخاباتی را به نفع خودش رقم بزند.

اصرار ستاد انتخاباتی ترامپ بر برگزاری گردهمایی های حضوری بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در حالی است که تاکنون بیش از ۷.۸ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و حدود ۲۱۴ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.