واکنش روحانی به انتقادات قالیباف

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت با اشاره به جریانی که همواره در جنگ اقتصادی فعلی دولت را تخریب می‌کند، گفت: در روزهایی که ۸ سال با عراق ‌می‌جنگیدیم و از کشور خود دفاع ‌می‌کردیم، گاهی دچار شکست می‌شدیم که امام راحل (ره) اتفاقات پیش آمده را «عدم الفتح» می‌نامیدند. در آن روزها اگر درگیر اختلاف می‌شدیم نمی‌توانستیم جریان جنگ را به پیش ببریم.

وی افزود:  امروز نیز در جنگ اقتصادی باید در کنار هم باشیم. دولت در جنگ کنونی اقتصادی در وسط میدان است اما عده‌ای انگار آفریده شده‌اند که فقط نقد کنند.

روحانی تصریح کرد: این افراد که مدام به دولت نقد می‌کنند بگویند که خود ایشان و هم حزبی‌های آنها برای کشور و در شرایط فعلی چه کاری کرده‌اند. جنگ اقتصادی فعلی از سوی فردی که به هیج قانون و پروتکلی قائل نیست آغاز شده و دولت نیز در وسط میدان ایستاده است.

رئیس دولت دوزادهم گفت: اینکه بگوییم بانک مرکزی ضعیف است پول ملی تضعیف شده درست نیست. آنهایی که انتقاد می‌کنند به ارائه راهکار بپردازند.

وی تأکید کرد: آنهایی که دولت را نقد می‌کنند، به شرایط کشور در جنگ تحمیلی اقتصادی واقف هستند، اما دوباره نقد خود را ادامه می‌دهند. البته در چنین شرایطی لازم است مسئولان دولتی در کل کشور خدمات و تلاش خود را به مردم گزارش دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.