صاعقه در شوش جان ۳ نفر را گرفت

دکتر فرهنگ کره‌بندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان خوزستان، اظهار کرد: امروز (۹ مهرماه) با اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پزشکی شوش مبنی بر صاعقه‌زدگی دو برادر ۲۵ و ۳۶ ساله موتورسوار در روستای شیخ شجاع از توابع دهستان چنانه بخش فتح‌المبین، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: با رسیدن تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه مشخص شد که این دو برادر دچار صاعقه‌زدگی شده‌اند که جوان ۲۵ ساله با آمبولانس به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شد اما متاسفانه در لحظات اولیه حادثه فوت کرده بود و نفر دوم نیز قبل از رسیدن آمبولانس با وسیله شخصی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده بود.

کره‌بندی بیان کرد: در حادثه دیگر در ساعت ۱۶:۱۶ امروز یک نوجوان ۱۴ ساله ساکن روستای کاظم حمد از توابع بخش شاوور شوش نیز دچار صاعقه شد که بعد از انتقال با آمبولانس به درمانگاه کوثر عبدالخان با وجود تلاش کادر درمانی، به دلیل سوختگی شدید جان خود را از دست داد.

وی افزود: از مردم فهیم استان خوزستان استدعا داریم توصیه‌های سازمان‌های امدادی را  جدی بگیرند تا بتوانند از خود و دیگران در برابر خطرات و بلایا محافظت کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.