پاسخ عجیب تیم بایدن به درخواست ترامپ برای گرفتن تست مواد مخدر

خبرگزاری اسپوتنیک، بدینگفیلد در مطلبی نوشت: بایدن قصد دارد پاسخ‌هایش در مناظره را با کلمات بدهد. اگر رئیس جمهوری فکر می‌کند بهترین استدلال‌هایش را می‌تواند با ادرار ارائه کند می‌تواند برای این کار تلاش کند. ما از دونالد ترامپی که به روی فرصت محافظت از جان ۲۰۰ هزار آمریکایی با عدم تهیه طرحی برای متوقف ساختن ویروس کووید- ۱۹ ادرار کرد بیشتر از این انتظار نداریم.

دونالد ترامپ تقاضا کرده "قبل یا بعد از مناظره انتخاباتی سه شنبه شب از جو بایدن خوابالو تست مواد مخدر گرفته شود."

او خاطر نشان کرده عملکردهای این نامزد انتخاباتی دموکرات در مناظره "به طرز بی‌سابقه‌ای نابرابر" بوده و اضافه کرد که این ممکن است در نتیجه استفاده از دارو بوده باشد. او همچنین گفت که خودش هم حاضر است این تست را بدهد.

بایدن قبلا هم در برخی حضورهای عمومی‌اش یک سری اظهارات عجیب را مطرح کرده است. او اخیرا گفت "۱۸۰ سال قبل به نمایندگی سنا انتخاب شد" و همچنین گفت که در دانشگاه ایالتی دلاور تحصیل کرده اما این دانشگاه ادعای بایدن را تکذیب کرد. این معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در یک موقعیت دیگر هم به اشتباه گفت که ۲۰۰ میلیون نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته رئیس جمهوری آمریکا، چند روز پیش بایدن در یک کنفرانس مطبوعاتی پذیرای پرسش‌های خبرنگاران نشد.

انتظار می‌رود مناظره آتی بین ترامپ و بایدن به مسائلی شامل معرفی نامزدی برای کرسی خالی دادگاه عالی آمریکا بعد از مرگ روث بیدر گینزبرگ، پاسخ به همه گیری کروناویروس، مسائل اقتصادی و اعتراضات و آشوب‌های اخیر در شهرهای آمریکا بپردازد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.