سردار تنگسیری: موشک‌های کروز ما از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارند

سردار علیرضا تنگسیری پیش از ظهر امروز در نخستین همایش نقش عشایر در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: کشور ما کشوری غنی است و دشمن نمی‌تواند با کینه‌ورزی‌هایش، ملت مقاوم ما را از پای دربیاورد.

وی افزود: مسئله اصلی امروز کشور ما معیشت مردم است و مسئولان باید در راستای برطرف‌شدن چالش‌ها تمام توان خود را به کار بگیرند.

سردار تنگسیری ادامه داد: مسئولی که در جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند، اگر صدای عدالت را بشنود و به آن عمل نکند، باید در برابر خدا و خلق خدا پاسخگو باشد. باید مراقب بود مال دنیا باعث تغییر در رفتار نشود، چراکه دشمن همواره در کمین است؛ روزی با دینارهای بنی‌امیه و امروز با دلارهای آمریکایی.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت ما در دوران جنگ تحمیلی همواره علیه ظلم و استکبار متحد بود و کشورهای متخاصم نتوانستند خدشه‌ای به این مقاومت مردمی وارد کنند و دشمنان امروز هم بی‌شک نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

وی بیان کرد: اگر دشمن ملت ما را تهدید کند، ما نیز پاسخ او را با شدیدترین تهدیدها می‌دهیم. پیش از انقلاب برد موشک‌های وارداتی برای شناورهایمان به ۴۵ کیلومتر محدود می‌شد در صورتی که امروز به همت جوانان توانمند سپاه پاسداران و وزارت دفاع، موشک‌های کروز ما از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر برد دارند.

وی تاکید کرد: دشمن همه تلاشش را می‌کند تا امثال سردار سلیمانی‌ها را ترور کند اما نمی‌داند ملتی که آرزویش شهادت است، از مرگ واهمه‌ای ندارد و پس از رفتن ما، حاج قاسم‌های فراوانی در این مملکت هستند که ندای حق را لبیک بگویند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.