جدیدترین قیمت میوه در میادین تره بار + جدول

اسداله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی و تنوع میوه، کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر نوسان قیمت در بازار دامن بزند.

او قیمت هر کیلو انجیر زرد را ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انجیر سیاه ۵ تا ۱۰ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۸ تا ۱۴ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۱۰ هزار تومان، انگور کندری ۷ تا ۱۰ هزار تومان، آلو سیاه ۴ تا ۸ هزار تومان، آلو شابلون ۷ تا ۱۲ هزار تومان، پسته تازه ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب گلاب ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۶  تا ۹ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۵ تا ۸ هزار تومان، شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۵ تا ۱۱ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۳ تا ۲۵ هزار تومان و گلابی شاه میوه ۱۲ تا ۲۳ هزار تومان است.

 
انجیر زرد ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان
انجیر سیاه ۵ تا ۱۰ هزار تومان
انگور بی دانه زرد ۸ تا ۱۴ هزار تومان
انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان
انگور عسگری ۶ تا ۱۰ هزار تومان
انگور کندری ۷ تا ۱۰ هزار تومان
آلو سیاه ۴ تا ۸ هزار تومان
آلو شابلون ۷ تا ۱۲ هزار تومان
پسته تازه ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان
سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان
سیب گلاب ۸ تا ۱۲ هزار تومان
سیب لبنانی زرد ۶ تا ۹ هزار تومان
سیب لبنانی قرمز ۵ تا ۸ هزار تومان
شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان
شلیل شبرنگ ۵ تا ۱۱ هزار تومان
گلابی بیروتی ۱۳ تا ۲۵ هزار تومان
گلابی شاه میوه ۱۲ تا ۲۳ هزار تومان

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو خیار بوته با نرخ ۴ تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، موز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هلو انجیری ۷ تا ۱۱ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شاه پسند ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۲ تا ۴ هزار تومان، نارنگی انشو ۵ تا ۹ هزار تومان و نارنگی تخم ژاپنی ۸ تا ۱۲ هزار تومان و هندوانه یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

خیار بوته ۴ تا ۷ هزار تومان
خیار گلخانه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان
موز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان
هلو انجیری ۷ تا ۱۱ هزار تومان
هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان
خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان
شاه پسند ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان
طالبی ۲ تا ۴ هزار تومان
نارنگی انشو ۵ تا ۹ هزار تومان
نارنگی تخم ژاپنی ۸ تا ۱۲ هزار تومان
هندوانه یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان

این مقام مسئول قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، بادمجان گلخانه ۶ تا ۹ هزار تومان، بامیه ۵ تا ۱۰ هزار تومان، پیاز شیری یک تا ۳ هزار تومان، پیاز زرد یک تا ۳ هزار تومان، پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار تومان، فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان و فلفل دلمه سبز ۳ تا ۶ هزار تومان است.

بادمجان دلمه‌ای ۴ تا ۶ هزار تومان
بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان
بادمجان گلخانه ۶ تا ۹ هزار تومان
بامیه ۵ تا ۱۰ هزار تومان
پیاز شیری یک تا ۳ هزار تومان
پیاز زرد یک تا ۳ هزار تومان
پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان
سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان
فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار تومان
فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان
فلفل دلمه سبز ۳ تا ۶ هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو کلم بروکلی با نرخ ۸ تا ۱۴ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۲ تا ۴ هزار تومان، گوجه فرنگی یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا سبز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، لیموترش ریز ۱۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کلم بروکلی ۸ تا ۱۴ هزار تومان
کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان
کاهو رسمی ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان
کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان
کلم سفید و قرمز ۲ تا ۴ هزار تومان
گوجه فرنگی یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان
لوبیا سبز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان
لیموترش ریز ۱۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان
هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان

این مقام مسئول نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش و قورمه) را ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان
سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان

کاهش ۱۵ درصدی قیمت میوه در راه است

کارگر قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی میوه و عرضه میوه‌های تابستانه در کنار نوبرانه‌های فصل پاییز پیش بینی می‌شود که قیمت انواع میوه‌ها طی روز‌های آتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یابد.

او از کاهش ۴ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت موز طی هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش واردات، قیمت موز با نوساناتی در بازار رو به رو شد و به مرز ۲۴ هزار تومان رسید که مجدد نرخ موز طی هفته اخیر روند نزولی به خود گرفته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان با اشاره به اینکه قیمت آناناس همچنان بالاست، تصریح کرد: با وجود آنکه آناناس جز میوه‌های لوکس محسوب می‌شود، قیمت هر عدد آناناس به دنبال نوسان نرخ ارز به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.