سردار آبنوش: معیار سنجش مسئولان در کشور انقلابی و غیرانقلابی بودن است

سردار سالار آبنوش در یادوراه ۳۶ شهید روستای قباق تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: فرصت برگزاری مراسم های مذهبی و یادواره های شهداء را قدر بدانیم چراکه همین مراسم ها معادلات دشمنان این مرز و بوم را به هم می ریزد.

وی مطرح کرد: فرهنگ برگزاری مراسم های مذهبی و  یادواره های شهداء معقوله ای است که سال هاست معادلات و حربه های سیاسی دشمنان علیه ملت مظلوم ما را بر هم زده و هزینه های میلیاردی آنها را تباه کرده و امروز ما باید این نعمت را قدر بدانیم.

آبنوش خاطرنشان کرد: تمامی شبهات موجود در فضای حقیقی و مجازی که امروز مطرح می شود، از صدر اسلام بوده و تبیین بیانات ائمه معصومین علیه السلام و عبرت گرفتن از تاریخ حلال این مشکلات اساسی است.

وی با بیان اینکه تاریخ بهترین پاسخ دهنده به شبهات امروز است، اضافه کرد: یکی از اشکالات بزرگ ما کوتاهی در مرور تاریخ است چراکه تاریخ در حال تکرار است و باید پا روی شانه تاریخ بگذاریم تا آینده دورتر را بهتر ببینیم و از تاریخ عبرت بگیریم.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر نقش غدیر در تاریخ جهان اسلام گفت: تمام ادیان بعد از رحلت پیامبرانشان به انحراف کشیده شدند و غدیر تنها ضامن استمرار اسلام در جهان بود و همین استمرار، پویایی و رشد شیعه باعث کینه ها و عداوت ها علیه مذهب تشیع در جهان اسلام شده است.

وی در جمع خانواده های شهدای مسجد جامع  روستای قباق تپه ادامه داد: وقتی دشمنان غدیر را عامل انزوای خود دیدند توطئه های فراوانی تدارک دیدند و تمامی قضایای بعد از غدیر نشأت گرفته از همین عداوت ها بود که امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان ادامه دارد.

آبنوش نقش کربلا در خنثی سازی حیله های دشمنان را  کلیدی دانست و بیان کرد: کربلا احیای دین را تضمین کرد و ۱۴۰۰ سال بعد از واقعه کربلا همچنان تمامی حربه های دشمنان را نقش بر آب می کند و این لباس مشکی نشان برائت و انزجار ما از همین دشمنان است.

وی با اشاره به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۵۷ مطرح کرد: انقلاب ما انفجار نور انسانیت و ظلم ستیزی در تمامی جهان بود و این انقلاب بر خلاف میل ابرقدرت های جهانی تا قیامت خون شهادت طلبی و استبدادستیزی در رگ هایش جریان خواهد داشت.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد شدید از برخی جریان های داخل کشور تصریح کرد: برخی ها چشم بر دشمنی های ۱۴۰۰ ساله دشمنان بسته و با بی خیالی و بی حالی و خوش خیالی به دشمنان اعتماد کردند و دم از مذاکرات زدند که نتیجه را هم دیدند.

وی افزود: عده ای از منافقان در داخل کشور بی تدبیری ها و ناکارآمدی ها را به رهبری منتسب می کنند که در جواب آنها باید گفت که علی علیه اسلام در صدر اسلام با وجود تمامی فسادها و ظلم ها در زمان خلافت عثمان برای مصلحت دین‌ اسلام و دوری از اختلافات بین مسلمانان به تنهایی از خلیفه سوم تا پای جان محافظت کرد و متأسفانه همین علی(ع) نیز متهم به قتل خلیفه شد.

آبنوش بصیرت و ولایت پذیری را لازمه پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: امروز دشمن ناجوانمردانه از بیرون و برخی منافقان از داخل سعی در تخریب مقام ولایت دارند که پاسخ ملت ایران به دشمنان مشخص است چراکه ما فرزند عاشوراییم، ما ملت امام حسینیم و تا آخرین قطره خونمان پای آرمان های علوی و حسینی خود خواهیم ایستاد.

وی در پایان با اشاره به شاخص های انقلابی بودن مسئولان در کشور خاطرنشان کرد: ما جناحی یا حزبی نیستیم، معیار سنجش مسئولان در کشور ما انقلابی و غیرانقلابی بودن است، هر کس خدمتی به مردم می کند و برای برداشتن باری از دوش مردم تلاش می کند، از دیدگاه ما انقلابی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.