نامجو مطلق: از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می کنیم

مجید نامجومطلق امروز(جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: یک بازی بسیار حساس با پاختاکور پیش‌رو داریم، این تیم را آنالیز کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قوت آنها استفاده خواهیم کردم.

وی افزود: امیدوارم یک بازی خوب را فردا به نمایش بگذاریم، ما هر ۳ روز یک بار بازی‌های‌ خود را برگزار می‌کنیم و رفته رفته تیم‌ ما در شرایط بازی قرار می‌گیرد و وضعیت استقلال بهتر می‌شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: در نیمه دوم بازی با الشرطه خوب بازی کردیم و شرایط‌ ما بهتر شد و در بازی با الاهلی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فردا در مرحله حذفی بازی می‌کنیم و بازی فردا باید حتما یک برنده داشته باشد، به همین خاطر برای این موضوع برنامه‌ریزی خواهیم کرد، دو یا سه‌ بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم به بازی فردا برسانیم، با توجه به فشردگی مسابقات خستگی در بین بازیکنان وجود دارد و سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و روی مسائل تاکتیکی با بازیکنان کار کنیم.

نامجو مطلق یادآور شد: اینکه استقلال نسبت به پاختاکور بازی‌های کمتری انجام داده است، هم جنبه مثبت و نیز منفی دارد، جنبه مثبت آن این است که بازی‌های کمتری انجام دادیم و از لحاظ بدنی به نفع ما است و جنبه منفی آن هم این است که کمتر در شرایط بازی قرار داشتیم و نکته مهم‌تر این است که اگر الوحده در بازی‌ها حضور پیدا می‌کرد حتی شانس این را داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و در مرحله بعد با تیم بهتری روبه‌رو شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که ۳ بازیکن مهم استقلال در بازی‌های گذشته گلزنی کردند و آیا آنها در بازی فردا هم موفق به گلزنی خواهند شد؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص باید بگویم که ما ۳ بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که بازیکنان سطح اولی هستند، کار گروهی و تیمی انجام می‌دهیم و همه بازیکنان‌ در موفقیت‌ها نقش دارند و گل‌های‌مان به وسیله یکسری از بازیکنان به ثمر می‌رسد، تمام بازیکنان جزو بهترین‌ها و تاثیرگذارترین بازیکنان هستند، ما قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم دروازه‌بان یک دریافت بسیار عالی انجام داشت و همان دریافت شرایطی را برای ما ایجاد کرد که بتوانیم الاهلی را ببریم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه قطعا قائدی، مطهری و دیاباته با استقلال برای فصل بعد قرارداد دارند، گفت: اگر اتفاق دیگری بیفتد و پیشنهادی داشته باشند به مسایل مدیریتی برمی‌گردد اما آنان با استقلال قرارداد دارند.

تیم‌های استقلال و پاختاکور باید شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند.

استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.