سردار دقیقی: اگر عین الاسد را نمی‌زدیم امنیت ایران از دست می رفت

سردار حسین دقیقی شب گذشته در جمع خیران و فعالان عرصه کمک مومنانه در استان همدان با بیان اینکه همدان در غرب کشور  پشتوانه فعالیت‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود٬ اظهار داشت: دفاع از مردم مظلوم خطه کردستان و خدماتی که مردم همدان به مردم این خطه داشتند سبب شد آنها از خطر گروهک‌ها نجات یابند.

وی با بیان اینکه گروهک‌ها با برنامه سنگین وارد منطقه شدند اما کمک‌های مردم همدان به این منطقه  که تاثیر فراوانی داشت بی‌نظیر بوده و جای تقدیر دارد٬ افزود:  این استان کماکان همانند دوران دفاع مقدس فعال و با نشاط در حال تحقق اهداف انقلاب است و امیدوارم خداوند این فعالیت‌ها را قبول کند.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در طول این سال‌ها  نه تنها نتوانستیم نقش رهبری  امام (ره) در دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم بلکه نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ امنیت کشور نیز هنوز به خوبی بیان و تبیین نشده است.

وی با نقل خاطره از سردار رشید در رابطه  با شجاعت و رهبری الهی فرمانده معظم کل قوا درباره مسئله جزایر سه‌گانه ایران و نقش رهبری در دفع نقشه شوم آمریکایی‌ها برای تصرف این مناطق گفت: اگر آن روز عقب‌نشینی  می‌کردیم  آن وقت فردا دشمن بوشهر را از ما می‌گرفت.

 دقیقی افزود: در ماجرای شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و بمباران پایگاه عین الاسد نیز اگر ما این بمباران را انجام نمی‌دادیم آمریکا که تهدید کرده بود پنجاه و چند نقطه فرهنگی ایران را می‌زند ممکن بود در ادامه نیز چنین کاری را تکرار کند اما دیدیم فرمانده معظم انقلاب  با رهبری الهی و شجاعت دستور بمباران این مقر را صادر کردند.

وی با بیان اینکه اگر  کشوری همه سلاح‌های دنیا را داشته باشد اما اگر رهبرش ترسو باشد داشتن این همه سلاح‌ها به دردش نمی‌خورد گفت: اگر عین الاسد را نمی‌زدیم امنیت ایران از دست می رفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تشریح نقش موثر رهبر معظم انقلاب در عبور کشور ازبحران‌ها مطرح کرد:  فرمانده معظم کل قوا فرمانده و رهبری الهی هستند که دستان ما را گرفته٬ از بحران‌ها عبور داده و به امنیت و آرامش می‌رسانند.

وی با تاکید بر اینکه ولی فقیه امنیت را به ما هدیه می‌دهد٬ تصریح کرد: در جنگ سوریه و جبهه مقاومت نیز نقش راهبردی رهبر انقلاب غیرقابل انکار است به همین دلیل تقاضا دارم افراد در این زمینه کار کرده و این نکات مهم را تبیین کنند.

 دقیقی با بیان  اینکه یکی از دستاوردهای نعمت ولایت٬ امنیت است گفت: ما از رزمندگان بیش از هر کسی از فشاری که در این بحران‌ها به مردم وارد شده ناراحت بوده و نگران حال آنها هستیم.

 وی با اعلام اینکه در بحث اقتصاد دو مشکل تورم و بیکاری وجود دارد که اگر آنها را حل کنیم انقلاب اسلامی در این عرصه نیز الگو خواهد شد اظهارداشت: برای رفع بیکاری باید مردم را وارد صحنه اقتصاد کنیم همانگونه که با حضور مردم در سال‌های دفاع مقدس٬ توانستیم به پیروزی برسیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه  وجود امنیت زیرساخت همه فعالیت‌هاست گفت: حالا که امنیت در کشور ما برقرار است باید مشکلات اقتصادی را با حضور گسترده مردم و با مدل اقتصاد مقاومتی برطرف کنیم.

وی  حضور آیت الله شعبانی به عنوان جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان همدان را یک انتخاب بسیار خوب از سوی رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: این اقدام یک نفس جدید به انقلاب می‌دهد و به شما تبریک می‌گویم که رهبری چنین هدیه ارزشمندی را به مردم همدان داده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.