مهدی قائدی بعد از برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی زود سوار بر بازی بودیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم چون الاهلی فوتبال خوبی انجام داد اما ما ذهنیت خوبی به این بازی داشتیم.

وی افزود: از سرمربی تیم و بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که بازی خوبی کردیم، امیدوارم در مرحله بعد هم با یک بازی خوب دل همه را شاد کنیم.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه قبل از به ثمر رساندن گل آیا خط دفاع حریف به وی فضای کافی را داده بود عنوان کرد: قبل از گل 4-5 دقیقه بود که روی حریف فشار آوردیم،وقتی آنها فضا دادند من تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشحالم آن ضربه تبدیل به گل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن رسیده که علاوه بر درخشش در لیگ ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شایستگی خود را نشان بدهد گفت: خوشحالم این سوال پرسیده شد. من اهداف زیادی دارم و ساده وارد این بازی‌ها نشدم. شرایط من در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به هم تیمی‌های من و نفراتی که کنارم بازی می‌کنند بستگی دارد. 

قائدی تاکید کرد: هدف من موفقیت استقلال است و در اینجا حضور داردم توانایی های خودم را در اینجا نشان بدهم. هر چه کادر فنی صلاح بداند را در اینجا با تمام توان نشان خواهم داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.