سرهنگ صالح‌نژاد در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و روسای ادارات با امام‌جمعه بروجرد که امروز دوم مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان که منافع آنان در منطقه خاورمیانه به خطر افتاده بود با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف سعی داشتند نفوذ ایران اسلامی را در خاورمیانه کم کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با پیروی از ولایت‌فقیه و لبیک به ندای امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس با نثار خون هزاران شهید دشمن را شکست دادند و اجازه ندادند ذره‌ای از این آب‌وخاک به دست دشمن بیفتد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه داعش را که آمریکا و اسرائیل آن را ایجاد کرده بودند نابود کرد و اجازه نداد تا مردم بی‌گناه عراق و سوریه به دست گروهک‌های تروریستی و تکفیری قتل‌عام شوند.

صالح نژاد اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی و شیعیان جهان با ترور حاج قاسم سلیمانی قصد داشتند تا جبهه مقاومت اسلامی را تضعیف کنند زیرا از حضور حاج قاسم سلیمانی در منطقه هراسان بودند.

وی با اشاره به ولایتمداری سردار شهید سلیمانی و ایمان قلبی و اعتقاد راسخ او به خداوند متعال بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای وارد جنگ با تروریست‌های داعشی شد و با هماهنگ کردن جبهه مقاومت و فرماندهی آنان توانست داعش را نابود کند.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل کینه‌ای بزرگ از سردار شهید سلیمانی در دل داشتند زیرا نقشه‌های آنان را در منطقه خاورمیانه برهم زد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.