بحران شیوع ویروس کرونا تیم فوتبال الهلال را با بحران مواجه کرده است به طوری که این باشگاه بیش از ۱۵ مورد بازیکن و کادر را درگیر این ویروس می‌بیند.

درتازه ترین اخبار ناصر الدوساری هافبک این تیم و یکی دیگر از پزشکان تیم الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بر این اساس در تمرینات این تیم حاضر نشدند.

در همین رابطه شایعاتی مربوط به احتمال کناره‌گیری این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به گوش می‌رسید اما یکی از مقامات رسمی این تیم آن را رد کرد.

این عضو رسمی باشگاه اعلام کرد که تا زمانی که این تیم حد نصاب قانونی تعداد بازیکن برای حضور در میدان را دارد قصد کناره‌گیری از این مسابقات را ندارد و منتظر بازگشت سایر افراد مصدوم و مبتلا شده می‌ماند.

وی عنوان کرد: هیچ تمایلی برای عقب نشینی وجود ندارد، مگر در مواردی که تصمیم توسط AFC صادر شود. ما با وجود همه شرایط ادامه خواهیم داد تا زمانی که تعداد کافی برای شرکت در جلسه را داشته باشیم و منتظر بهبودی تعدادی از بازیکنان در روزهای آینده هستیم. در حال حاضر برای دیدار شباب الاهلی امارات آماده می شویم و تا زمانی که تعداد بازیکنان قانونی برای ورود به بازی را داشته باشیم ، همانطور که در بازی گذشته اتفاق افتاد ، به میدان می‌رویم.

باشگاه الهلال پیش از دیدار گذشته مقابل شهر خودرو درخواست تعویق بازی را داد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را رد کرد.

الهلال پیش از این صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را مسجل کرده است.

طبق مقررات AFC هر تیمی که حداقل ۱۳ بازیکن داشته باشد باید در رقابت حاضر شود.

الهلال در دیدار مقابل شهر خودرو ۱۴ بازیکن داشت که شامل ۳ بازیکن ذخیره که دو نفر آن‌ها دروازه‌بان بودند، می‌شد.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.