ساعاتی پیش بود که رسانه های عربی اعلام کردند کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسئولین الهلال اعلام کرده است که باید حداقل ۱۳ نفر در لیست این تیم برای دیدار مقابل شباب الاهلی حضور داشته باشند و در غیر اینصورت، این تیم از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان منع و تمام نتایج این تیم نیز پاک خواهد شد.

امروز نیز از تمامی اعضای تیم الهلال تست کرونا گرفته شده و در صورت کشف موارد مثبت جدید در این تیم و اگر تعداد بازیکنان سالم الهلال به ۱۳ نفر نرسند، AFC به صورت رسمی خبر حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام می کند و نتایج این تیم نیز نادیده گرفته می شود.

حالا و طی خبری فوری رسانه های عربی اعلام کردند که تست کرونای ناصر الدوسری بازیکن این تیم نیز مثبت اعلام شده تا تعداد کرونایی های این تیم بازهم افزایش پیدا کند. 

طبق آن چیزی که رسانه های عربی اعلام کرده اند، مدیران الهلال پس از بررسی نتایج آزمایشات جدید ویروس کرونا که امروز از اعضای این تیم گرفته شده، تصمیم خود را در خصوص دیدار فردا در مقابل تیم شباب الاهلی دبی صادر می کند. ممکن است به دلیل افزایش شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در این تیم، مسئولان الهلال تصمیم بگیرند از حضور در این رقابت ها، انصراف دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.