سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه اجرای این طرح گفت: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود اقدام به تامین امنیت در سطح جامعه کرده و با هرگونه موارد ناامنی برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز با توجه به مطالبات مردمی در خصوص ارتقای امنیت در معابر عمومی و تفرجگاه ها، طرح ایمن سازی و ارتقای امنیت در این فضاها به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی پلیس مشخص شد که اکثریت مردم در ترددهای شهری نسبت به حضور افراد معتاد، اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در سطح پارک ها و تفرجگاه ها معترض هستند، اظهارکرد: با هدف پاسخگویی به درخواست های مردمی، طرح پاکسازی، ایمن‌سازی معابر عمومی با هدف جمع‌آوری معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس عملیاتی شده است و با استفاده از توانمندی های پلیس این طرح در کلیه سطح شهر تهران به مرحله اجرا درآمد و همچنان نیز در حال اجراست.

موقوفه‌ای افزود: بر این اساس طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۸ معتاد متجاهر، ۳۴ خرده فروش موادمخدر، ۲۹ سارق و ۱۳ اراذل و اوباش دستگیر و پس از  انتقال متهمان به پلیس پیشگیری و انجام تحقیقات پلیسی کلیه متهمان برای سیر مراحل قضائی به مراجع قضائی معرفی شدند. همچنین در این طرح سه دستگاه خودروی مسروقه و دو دستگاه موتورسیکلت و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد که اجرای این طرح همچنان در دستور کار ماموران تمام کلانتری‌ها و پاسگاه ها قرار دارد و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.