محمد محمودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک مدرسه به دلیل ابتلای تمامی معلمان این مدرسه به کرونا اشاره کرد و گفت: این مطلب صحت نداشته چرا که فقط سه نفر از معلمان این مدرسه مشکوک به کرونا هستند.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای ایجاد فضایی سالم در مدارس برای حضور دانش آموزان فراهم شده و جای هیچ نگرانی برای والدین نیست چرا که تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس اجرا می شود.

محمودی با بیان اینکه هیچ اجباری برای آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس وجود ندارد، اظهار داشت: تشخیص این امر برعهده والدین گذاشته شده است.

فرماندار منوجان به بازدید های مستمر گشت بمیاری کرونا از مدارس اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما سلامت حفظ جان دانش آموزان و مردم است.

وی بر رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مداوم دست ها تاکید کرد و مقابله با کرونا را نیازمند مشارکت همه مردم عنوان کرد.

شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان‌های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.