شهریار حیدری در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر کشور امروز در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا کرد و گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داد. پیش از این هم وزرایی مربوط به کمیسیون امنیت ملی در جلسه حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: گزارش وزیر کشور معطوف به مسائل حوزه اجتماعی، سیاسی، امنیتی و مرزی بود که نمایندگان هم به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

حیدری گفت که در این جلسه دهمرده نماینده زابل سوالی درباره وضعیت مرزهای زابل و ذهک و بازارچه های مرزی پرسید. قرار شد سوال به کمیته مرزی کمیسیون ارجاع شود و گزارش آن برای تعیین تکلیف در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم درباره جلسه کمیسیون گفت که این جلسه با حضور وزیر کشور برای ارائه گزارش درباره شرایط امنیتی کشور و سایر موضوعات مرتبط با این وزارتخانه تشکیل شد. نمایندگان هم دغدغه هایشان را درباره فعالیت های وزارت کشور و مباحث امنیتی ارائه کردند. آقای دهمرده نماینده زابل هم سوالی از وزیر کشور درباره کمک به مرزنشینان سیستان و بلوچستان پرسید. قرار شد موضوع در کمیته مرزی مورد بررسی قرار گرفته و بعد کمیسیون درباره سوال تصمیم گیری کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.