لیگ قهرمانان ایسنا پس از وقفه‌ای بلندمدت از ساعت ۱۹:۳۰ با دیدار شهرخودرو ایران و الاهلی امارات در قطر آغاز شد که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. نیمه نخستی که سرد و بی‌روح بود و تنها یک موقعیت جدی روی دروازه‌ها در آن ایجاد شد.

نماینده امارات بازی را هجومی‌تر و با در اختیار گرفتن توپ و میدان آغاز کرد و چند خطر نصفه و نیمه را هم روی دروازه شهرخودرو ایجاد کرد اما جدی‌ترین موقعیت این تیم در دقیقه ۱۱ رقم خورد. پاس در عمق مدافع الاهلی به احمد خلیل رسید و او با سر توپ را در اختیار النقبی داد که ضربه روی پا این بازیکن با واکنش صفائیان به کرنر رفت. در ادامه الاهلی می‌توانست به گل برسد که ضربه سر احمد خلیل با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پس از این، بازیکنان شهرخودرو با پاسکاری در زمین خودی سعی در مدیریت بازی داشتند و البته نحوه بازی آن‌ها نشان می‌داد نماینده ایران توان حمله به دروازه الاهلی را ندارد. از دقیقه ۳۰ به بعد بازی هم این الاهلی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست توپ را چند بار به پشت محوطه جریمه حریف برساند اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه صفائیان می‌شد.

سرانجام تلاش دو تیم در پایان این نیمه فایده نداشت تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

ترکیب شهرخودرو: متین صفائیان، فرشاد فرجی، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده (سیف‌اللهی ۴۳)، علی طاهران، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان.

ترکیب شباب الاهلی: ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، عزیزجون غانییف، اسماعیل الحمادی، عبدالعزیز هیکل، احمد خلیل، عبدالله النقبی، یوسف جابر، احمد محمد و ماجد حسن.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.